estratègia de desnatació
estratègia de desnatació
La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:
TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1
Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.
- ca estratègia de desnatació, n f
- es estrategia de desnatación
- es estrategia de desnatado
- fr stratégie d'écrémage
- en skimming strategy
<Comunicació empresarial > Comunicació > Disciplines relacionades > Màrqueting > Distribució i venda>
Definició
Estratègia de màrqueting que consisteix a llançar un producte al mercat a un preu intencionadament elevat que es redueix progressivament a mesura que se'n desenvolupen les vendes a fi de captar segments de mercat nous més sensibles al preu.