Back to top
estratègia de mitjans estratègia de mitjans

Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  estratègia de mitjans, n f
  • es  estrategia de medios
  • fr  stratégie médias
  • en  media strategy

<Comunicació empresarial > Comunicació > Publicitat > Mitjans>

Definició
Estratègia elaborada per una agència de publicitat o per una central de mitjans per assolir els objectius de comunicació d'un anunciant i que comprèn la proposta de selecció i planificació de mitjans.

Nota

  • Forma part, juntament amb l'estratègia creativa, de l'estratègia publicitària.