departament de comptes
departament de comptes
La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:
TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1
Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.
- ca departament de comptes, n m
- ca departament de servei al client, n m sin. compl.
- es departamento de cuentas
- es departamento de servicio al cliente
- en account department
- en client service
<Comunicació empresarial > Comunicació > Publicitat>
Definició
Departament d'una agència de publicitat encarregat de les relacions professionals entre l'agència i l'anunciant.
Nota
- Vetlla perquè el servei de l'agència satisfaci el client, especialment quant al plantejament de l'estratègia publicitària i la realització de les campanyes, i es responsabilitza de la planificació estratègica de la comunicació quan l'anunciant no l'aporta, o si ho fa, l'ajuda a millorar-la. Des del punt de vista de l'anunciant, defensa els interessos de l'agència, col·labora en la presentació de campanyes i supervisa l'estat administratiu del compte.