comissió d'agència
comissió d'agència
La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:
TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1
Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.
- ca comissió d'agència, n f
- es comisión de agencia
- fr commission d'agence
- en agency commission
<Comunicació empresarial > Comunicació > Publicitat>, <Comunicació empresarial > Comunicació > Publicitat > Mitjans>
Definició
Sistema de remuneració d'una agència de publicitat pel qual cobra d'un suport publicitari un percentatge de l'import de l'espai o temps contractat per inserir-hi publicitat de l'anunciant, o pel qual cobra de l'anunciant un percentatge de la seva inversió publicitària.