gestió de casos
gestió de casos
- ca gestió de casos, n f
- es gestión de casos
- es manejo de casos
- fr gestion de cas
- fr prise en charge
- en case management
Infermeria comunitària
Definició
Mètode de gestió que consisteix a agrupar les persones ateses, especialment les que pateixen malalties cròniques o complexes, segons la seva problemàtica, i a crear equips multidisciplinaris i coordinats de professionals que en facin el seguiment, a fi d'atendre de manera més eficient les seves necessitats individuals.
Nota
- Dins de la gestió de casos, els professionals infermers prenen part en el procés de valoració, planificació, col·laboració i assessorament juntament amb els altres professionals de la salut. Els professionals infermers s'ocupen, per exemple, d'exercir de mediadors entre una persona atesa amb processos de dependència i els seus familiars, proporcionar cures infermeres de qualitat de manera eficient, mantenir a la comunitat persones amb problemes de salut importants proporcionant-los una major continuïtat de les cures infermeres o incrementar la participació de la persona atesa.