màrqueting d'entrada
màrqueting d'entrada
La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:
TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Terminologia de màrqueting digital [en línia]. 2a ed. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 2017. (Diccionaris en Línia)
<http://www.termcat.cat/ca/diccionaris-en-linia/185/>
- ca màrqueting d'entrada, n m
- es inbound marketing, n m
- es marketing de atracción, n m
- es marketing de llegada, n m
- fr marketing entrant, n m
- en inbound marketing, n
<Màrqueting digital > Estratègies i tècniques>
Definició
Conjunt d'accions de màrqueting no intrusives basades en l'ús combinat de diferents tècniques, especialment l'optimització natural, el màrqueting de cercadors, el màrqueting de continguts i les xarxes socials, que té per objectiu captar l'interès dels usuaris i atraure'ls com a clients, sense necessitat d'anar-los a buscar directament.