experiència de client
experiència de client
La informació d'aquesta fitxa procedeix de la Neoloteca, el diccionari en línia de termes normalitzats pel Consell Supervisor:
TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Neoloteca [en línia]. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 1999-2025.
<http://www.termcat.cat/neoloteca/>
A la Neoloteca trobareu informació més detallada dels termes, que inclou:
- Els criteris que s'han tingut en compte per a l'aprovació de la forma catalana proposada (des del 2011).
- El motiu de normalització dels termes i el tipus de formació lèxica de la denominació aprovada (des del 2018).
- ca experiència de client, n f
- es experiencia del cliente, n f
- fr expérience client, n f
- en customer experience, n f
- en CX, n sigla
<Empresa > Màrqueting. Comercialització>
Definició
Conjunt de coneixements i de percepcions que extreu un client de la seva interacció en línia amb una empresa.
Nota
- 1. Conèixer l'experiència de client permet a les empreses adequar-se millor a les necessitats i als gustos dels seus clients.