Back to top
producte de reclam producte de reclam

Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  producte de reclam, n m
  • es  producto de reclamo
  • es  producto gancho
  • fr  produit d'appel
  • fr  produit d'attraction
  • en  loss leader

<Comunicació empresarial > Comunicació > Disciplines relacionades > Màrqueting > Producte>, <Comunicació empresarial > Comunicació > Disciplines relacionades > Màrqueting > Distribució i venda>

Definició
Producte que s'ofereix a preu rebaixat, a vegades per sota del preu de cost, a fi d'estimular-ne la venda i d'atreure els consumidors cap al punt de venda perquè en comprin d'altres.