Back to top
Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  ponderació, n f
  • es  ponderación
  • fr  pondération
  • en  weighting

<Comunicació empresarial > Comunicació > Publicitat > Mitjans>, <Comunicació empresarial > Comunicació > Disciplines relacionades > Màrqueting > Investigació>

Definició
Assignació de coeficients de ponderació als diversos elements que integren un conjunt a fi d'atribuir-los més o menys importància.

Nota

  • En publicitat, s'utilitza especialment per a donar diferent importància als diversos segments d'un públic objectiu o als diversos mitjans o suports publicitaris que poden utilitzar-se en una planificació de mitjans.