Back to top
atribut de producte atribut de producte

Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  atribut de producte, n m
  • es  atributo de producto
  • fr  attribut du produit
  • en  product attribute

<Comunicació empresarial > Comunicació > Disciplines relacionades > Màrqueting > Producte>

Definició
Cadascuna de les característiques intrínseques o extrínseques, tangibles o intangibles, que identifiquen un producte i que contribueixen a formar-ne una imatge definida en els consumidors.

Nota

  • Per exemple, la marca, el país d'origen, el preu, el disseny o els beneficis.