La darrera actualització del contingut del Cercaterm inclou les novetats següents:
Productes terminològics nous:
—El Diccionari de física, elaborat conjuntament per la Universitat Politècnica de Catalunya, Enciclopèdia Catalana i el TERMCAT. Conté 3.087 termes, amb equivalents en castellà, francès i anglès i amb definició. (Per exemple, abast màssic i núvol d’Oort.)
—La Consulteca, un diccionari en creixement elaborat pel TERMCAT que té l’origen en les consultes dels usuaris del Servei de Consultes i en les recerques puntuals d’altres àrees del Centre. Aquest diccionari agrupa, sistematitza i ofereix de manera individualitzada fitxes que ja eren consultables al Cercaterm i noves fitxes que es van generant. Conté 5.411 fitxes, sovint amb equivalents en castellà, francès i anglès i amb definició. (Per exemple, cançó de comptar, en Arts, i sabata escocesa, en Indumentària. Confecció.)
—El Diccionari de circ, elaborat pel TERMCAT amb la col·laboració de l’Associació de Professionals de Circ de Catalunya, que incorpora més de tres-centes termes nous als que ja tenia. D’aquesta manera actualment conté 511 termes, amb equivalents en castellà, francès, italià i anglès i amb definició. (Per exemple, assaig a la italiana i focus zenital.)
—El vocabulari de les normes UNE-EN ISO 14050:2010 Gestió ambiental. Vocabulari i UNE-EN ISO 14006:2011 Sistemes de gestió ambiental. Directrius per a la incorporació de l’ecodisseny. El TERMCAT ha fet la versió catalana d’aquestes normes amb l’assessorament d’especialistes del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya. Contenen 190 i 3 fitxes, respectivament, amb equivalents en castellà, francès i anglès i amb definició.(Per exemple, afirmació comparativa i indicador d’acompliment ambiental per a la norma UNE-EN ISO 14050:2010.)
Fitxes de criteris noves:
—6 fitxes noves que resumeixen i adapten al format de fitxa del Cercaterm criteris terminològics publicats prèviament pel TERMCAT. (Per exemple, CRITERI Compliment normatiu, acompliment normatiu o compliància? i CRITERI Finançament col·lectiu de préstec, micropréstec, finançament col·lectiu d’inversió o microinversió?) Aquestes fitxes de criteris també es poden consultar agrupades a l’apartat Noves incorporacions del Diccionari de criteris terminològics.
Actualitzacions i aplicació de correccions:
—Revisió de fitxes que alertaven sobre la necessitat d’actualització. (Per exemple, pa de pessic, en Alimentació. Gastronomia.)