Back to top
melodia publicitària melodia publicitària

Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de la Neoloteca, el diccionari en línia de termes normalitzats pel Consell Supervisor:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Neoloteca [en línia]. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 1999-2024.
<http://www.termcat.cat/neoloteca/>
A la Neoloteca trobareu informació més detallada dels termes, que inclou:

- Els criteris que s'han tingut en compte per a l'aprovació de la forma catalana proposada (des del 2011).
- El motiu de normalització dels termes i el tipus de formació lèxica de la denominació aprovada (des del 2018).

  • ca  melodia publicitària, n f
  • ca  jingle [en], n m sin. compl.
  • es  jingle
  • fr  chanson publicitaire
  • fr  logotype sonore
  • fr  refrain publicitaire
  • fr  ritournelle publicitaire
  • fr  sonal
  • en  jingle

<Comunicació > Publicitat>

Definició
Composició musical breu que serveix com a tonada o cançó publicitària identificadora d'una marca.