Back to top
Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de la norma UNE-EN ISO 14050:2010 Gestió ambiental. Vocabulari i de la norma internacional ISO corresponent (ISO 14050:2009).

Aquesta norma ha estat elaborada pel comitè tècnic AEN/CTN 150 Gestió Ambiental, la secretaria del qual és a càrrec d'AENOR. El TERMCAT n'ha fet la versió catalana en compliment de l'acord subscrit amb AENOR per a la traducció al català de les normes UNE, amb l'assessorament d'especialistes del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya.

El símbol cod precedeix el codi de referència que permet localitzar els termes dins del text de la norma. Els termes de les definicions i de les notes que tenen una entrada específica en la norma es presenten en negreta seguits del codi de referència entre parèntesis.

  • ca  queixa, n f
  • es  queja
  • fr  plainte
  • it  reclamo
  • pt  reclamação
  • en  complaint
  • de  Beschwerde
  • cod  5.26

<Gestió ambiental>

Definició
Manifestació d'insatisfacció, diferent de l'apel·lació (5.25), presentada per una persona o una organització a un organisme de validació o de verificació (5.6) o a l'organisme d'acreditació (5.10), relacionada amb les activitats d'aquest organisme, per a la qual s'espera una resposta.

Nota

  • [ISO 14065:2007]