cost per acció
cost per acció
La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:
TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Terminologia de màrqueting digital [en línia]. 2a ed. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 2017. (Diccionaris en Línia)
<http://www.termcat.cat/ca/diccionaris-en-linia/185/>
- ca cost per acció, n m
- ca CPA, n m sigla
- es coste por acción, n m
- es coste por adquisición, n m
- es CPA, n m sigla
- fr coût par action, n m
- fr CPA, n m sigla
- en cost per acquisition, n
- en cost per action, n
- en CPA, n sigla
<Màrqueting digital > Estratègies i tècniques>
Definició
Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga en funció del nombre d'accions preestablertes que duu a terme l'usuari vinculades amb l'espai objecte de publicitat.
Nota
- Les accions preestablertes en el cost per acció poden ser, segons el cas, els clics fets sobre l'anunci, les compres efectuades, els formularis emplenats, les subscripcions a un butlletí, les descàrregues d'una aplicació, etc.