Back to top
Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Terminologia de màrqueting digital [en línia]. 2a ed. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 2017. (Diccionaris en Línia)
<http://www.termcat.cat/ca/diccionaris-en-linia/185/>

  • ca  cost per acció, n m
  • ca  CPA, n m sigla
  • es  coste por acción, n m
  • es  coste por adquisición, n m
  • es  CPA, n m sigla
  • fr  coût par action, n m
  • fr  CPA, n m sigla
  • en  cost per acquisition, n
  • en  cost per action, n
  • en  CPA, n sigla

<Màrqueting digital > Estratègies i tècniques>

Definició
Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga en funció del nombre d'accions preestablertes que duu a terme l'usuari vinculades amb l'espai objecte de publicitat.

Nota

  • Les accions preestablertes en el cost per acció poden ser, segons el cas, els clics fets sobre l'anunci, les compres efectuades, els formularis emplenats, les subscripcions a un butlletí, les descàrregues d'una aplicació, etc.