cost per compromís
cost per compromís
La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:
TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Terminologia de màrqueting digital [en línia]. 2a ed. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 2017. (Diccionaris en Línia)
<http://www.termcat.cat/ca/diccionaris-en-linia/185/>
- ca cost per compromís, n m
- ca CPE, n m sigla
- es coste por compromiso, n m
- es CPE, n m sigla
- fr coût par engagement, n m
- fr CPE, n m sigla
- en cost per engagement, n
- en CPE, n sigla
<Màrqueting digital > Estratègies i tècniques>
Definició
Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga en funció del nombre d'interaccions que estableixen els usuaris amb l'espai objecte de publicitat.
Nota
- 1. El cost per compromís pot incloure, segons el cas, els clics sobre l'anunci, les visualitzacions d'un vídeo, les vegades que es participa en un joc, les respostes a una enquesta, les repiulades, els clics al botó "M'agrada", etc.
- 2. La sigla CPE correspon a l'equivalent anglès cost per engagement.