Back to top
cost per compromís cost per compromís

Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Terminologia de màrqueting digital [en línia]. 2a ed. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 2017. (Diccionaris en Línia)
<http://www.termcat.cat/ca/diccionaris-en-linia/185/>

  • ca  cost per compromís, n m
  • ca  CPE, n m sigla
  • es  coste por compromiso, n m
  • es  CPE, n m sigla
  • fr  coût par engagement, n m
  • fr  CPE, n m sigla
  • en  cost per engagement, n
  • en  CPE, n sigla

<Màrqueting digital > Estratègies i tècniques>

Definició
Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga en funció del nombre d'interaccions que estableixen els usuaris amb l'espai objecte de publicitat.

Nota

  • 1. El cost per compromís pot incloure, segons el cas, els clics sobre l'anunci, les visualitzacions d'un vídeo, les vegades que es participa en un joc, les respostes a una enquesta, les repiulades, els clics al botó "M'agrada", etc.
  • 2. La sigla CPE correspon a l'equivalent anglès cost per engagement.