Back to top
Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Terminologia de màrqueting digital [en línia]. 2a ed. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 2017. (Diccionaris en Línia)
<http://www.termcat.cat/ca/diccionaris-en-linia/185/>

  • ca  cura de contactes, n f
  • es  cultivo de contactos, n m
  • es  cultivo de leads, n m
  • es  lead nurturing, n m
  • fr  lead nurturing, n m
  • fr  maturation des leads, n f
  • fr  maturation des prospects, n f
  • en  lead nurturing, n

<Màrqueting digital > Estratègies i tècniques>

Definició
Acció continuada d'una empresa de mantenir i reforçar la relació amb els seus contactes per mitjà de tècniques diverses, sovint campanyes personalitzades de màrqueting per correu electrònic, amb l'objectiu de convertir-los en clients.

Nota

  • La cura de contactes va precedida de la generació de contactes.