Back to top
apilament d'anuncis apilament d'anuncis

Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de la Neoloteca, el diccionari en línia de termes normalitzats pel Consell Supervisor:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Neoloteca [en línia]. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 1999-2024.
<http://www.termcat.cat/neoloteca/>
A la Neoloteca trobareu informació més detallada dels termes, que inclou:

- Els criteris que s'han tingut en compte per a l'aprovació de la forma catalana proposada (des del 2011).
- El motiu de normalització dels termes i el tipus de formació lèxica de la denominació aprovada (des del 2018).

  • ca  apilament d'anuncis, n m
  • es  apilamiento de anuncios, n m
  • fr  empilement de publicités, n m
  • en  ad stacking, n

<Telecomunicacions > Telemàtica > Ciberseguretat>

Definició
Frau publicitari que consisteix a superposar diversos anuncis en un mateix espai web publicitari, de manera que només en queda un de visible però en cada accés es registren tantes impressions com anuncis s'han superposat.

Nota

  • Atès que l'anunciant paga segons el nombre d'impressions que ha tingut el seu anunci, amb l'apilament d'anuncis acaba pagant per anuncis que, en realitat, no s'han visualitzat.