Back to top
Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de la norma UNE-ISO/IEC 20000-1:2005 Tecnologies de la informació: gestió de serveis. Part 1: Especificacions i de la norma internacional ISO/IEC corresponent (ISO/IEC 20000-1:2005).

Aquesta norma ha estat elaborada pel comitè tècnic AEN/CTN 71 Tecnologies de la Informació, la secretaria del qual és a càrrec d'AETIC. El TERMCAT n'ha fet la versió catalana en compliment de l'acord subscrit amb AENOR per a la traducció al català de les normes UNE, amb l'assessorament d'especialistes del Comitè de Catalunya de l'itSMF (IT Service Management Forum). El Consell Supervisor del TERMCAT ha ratificat la nomenclatura adoptada.

El símbol cod precedeix el codi de referència que permet localitzar els termes dins del text de la norma.

  • ca  incidència, n f
  • es  incidente
  • fr  incident
  • en  incident
  • cod  2.9

<Tecnologies de la informació>

Definició
Esdeveniment que no forma part del funcionament estàndard d'un servei i interromp, o podria interrompre, aquest servei o minvar-ne la qualitat.

Nota

  • Inclou consultes com ara "Com puc fer … ?" i altres de semblants.