estudi de mercat
estudi de mercat
La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:
TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de sociologia i ciències socials [en línia]. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 2019-2023. (Diccionaris en Línia)
<http://www.termcat.cat/ca/diccionaris-en-linia/269>
- ca estudi de mercat, n m
- ca investigació de mercat, n f sin. compl.
- es estudio de mercado, n m
- es investigación de mercado, n f
- fr étude de marché, n f
- en market research, n
<Estructura econòmica i política > Economia i sistemes socioeconòmics > Mercat i sistema de preus>, <Metodologia > Eines metodològiques>
Definició
Investigació l'objectiu de la qual és la recerca, la recollida i l'anàlisi d'informació relativa a un mercat, que comprèn la definició del mercat, l'anàlisi de l'oferta i la demanda, els segments de mercat, els preus, els canals de distribució, l'anàlisi de la competència, les necessitats dels consumidors o els hàbits de compra.
Nota
- L'objectiu d'un estudi de mercat és avaluar la viabilitat d'una activitat econòmica o empresarial.