atractiu del mercat
atractiu del mercat
La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:
TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1
Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.
- ca atractiu del mercat, n m
- es atractivo del mercado
- en market attractiveness
<Comunicació empresarial > Comunicació > Disciplines relacionades > Màrqueting>
Definició
Mesura del potencial de beneficis que pot aportar un mercat a partir de la valoració de diversos factors, com ara la grandària i el creixement del mercat, la competència, els marges, les barreres d'entrada, les barreres de sortida, les economies d'escala, la tecnologia, les lleis i regulacions, les actituds socials o els grups de pressió.