Back to top
Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  mètode Delphi, n m
  • ca  tècnica Delphi, n f
  • es  método Delphi
  • es  técnica Delphi
  • fr  méthode Delphi
  • fr  technique Delphi
  • en  Delphi method
  • en  Delphi technique

<Comunicació empresarial > Comunicació > Publicitat > Creació > Ideació>, <Comunicació empresarial > Comunicació > Disciplines relacionades > Màrqueting > Investigació>

Definició
Mètode de prospecció consistent a interrogar repetidament i separadament diversos experts sobre un tema que és objecte d'estudi i confrontar-ne les opinions per intentar arribar a una solució de consens, utilitzat sobretot per a fer prospeccions relacionades amb desenvolupaments futurs que depenen de factors tecnològics.

Nota

  • El mètode Delphi va ser desenvolupat per O. Helmer, E. S. Quade i N. Dalkey, de la Rand Corporation de Santa Mònica.