Back to top
Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  amenaça, n f
  • es  amenaza
  • en  threat

<Comunicació empresarial > Comunicació > Disciplines relacionades > Màrqueting>

Definició
Factor de l'entorn d'una organització que pot condicionar la implantació d'una estratègia, incrementar els riscos de dur-la a terme o reduir-ne la rendibilitat esperada.

Nota

  • 1. Pot ser una amenaça l'aparició d'un producte nou d'un competidor, la reducció de primeres matèries o un augment del seu cost, la modificació del sistema impositiu, una reducció de la taxa de natalitat, etc.
  • 2. Vegeu també anàlisi DAFO.