amenaça
amenaça
La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:
TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1
Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.
- ca amenaça, n f
- es amenaza
- en threat
<Comunicació empresarial > Comunicació > Disciplines relacionades > Màrqueting>
Definició
Factor de l'entorn d'una organització que pot condicionar la implantació d'una estratègia, incrementar els riscos de dur-la a terme o reduir-ne la rendibilitat esperada.
Nota
- 1. Pot ser una amenaça l'aparició d'un producte nou d'un competidor, la reducció de primeres matèries o un augment del seu cost, la modificació del sistema impositiu, una reducció de la taxa de natalitat, etc.
- 2. Vegeu també anàlisi DAFO.