Back to top
Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  benefici bàsic, n m
  • ca  benefici principal, n m
  • es  beneficio básico
  • es  beneficio primario
  • es  beneficio principal
  • en  basic consumer benefit

<Comunicació empresarial > Comunicació > Publicitat > Creació>, <Comunicació empresarial > Comunicació > Disciplines relacionades > Màrqueting > Producte>

Definició
Benefici fonamental propi o inherent d'un producte o d'una marca, o que li és atorgat pel consumidor.

Nota

  • 1. El benefici bàsic no és necessàriament el mateix per a cada consumidor o tipologia de consumidors. Per exemple, un consumidor pot comprar un model de cotxe per la potència del motor, mentre que un altre consumidor pot fer-ho per la seguretat.
  • 2. Des de la perspectiva de la comunicació, el benefici bàsic és la base del contingut del missatge publicitari.