Back to top
Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  anunci d'intriga, n m
  • ca  anunci de suspens, n m
  • es  anuncio de intriga
  • fr  aguiche
  • fr  annonce à énigme
  • fr  annonce-amorce
  • fr  annonce-suspense
  • en  teaser
  • en  teaser ad

<Comunicació empresarial > Comunicació > Publicitat > Creació > Ideació>

Definició
Anunci que conté un missatge incomplet que pren sentit en anuncis successius fins a la seva resolució final, sovint ometent el nom de la marca o del producte que s'anuncia, amb l'objectiu de cridar l'atenció i despertar la curiositat o d'aconseguir notorietat,