coeficient de ponderació
coeficient de ponderació
La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:
TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1
Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.
- ca coeficient de ponderació, n m
- es coeficiente de ponderación
- en weighting coefficient
<Comunicació empresarial > Comunicació > Publicitat > Mitjans>, <Comunicació empresarial > Comunicació > Disciplines relacionades > Màrqueting > Investigació>
Definició
Cadascun dels valors específics, en relació amb una o més variables, que s'assignen als diversos elements que integren un conjunt a fi d'atribuir-los més o menys importància.
Nota
- En publicitat, s'assignen especialment per a donar diferent importància als diversos segments d'un públic objectiu o als diversos mitjans o suports publicitaris que poden utilitzar-se en una planificació de mitjans.