Back to top
coeficient de ponderació coeficient de ponderació

Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  coeficient de ponderació, n m
  • es  coeficiente de ponderación
  • en  weighting coefficient

<Comunicació empresarial > Comunicació > Publicitat > Mitjans>, <Comunicació empresarial > Comunicació > Disciplines relacionades > Màrqueting > Investigació>

Definició
Cadascun dels valors específics, en relació amb una o més variables, que s'assignen als diversos elements que integren un conjunt a fi d'atribuir-los més o menys importància.

Nota

  • En publicitat, s'assignen especialment per a donar diferent importància als diversos segments d'un públic objectiu o als diversos mitjans o suports publicitaris que poden utilitzar-se en una planificació de mitjans.