Back to top
Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  títol, n m
  • ca  titular, n m
  • es  titular
  • es  título
  • fr  accroche
  • fr  ligne de tête
  • fr  titre
  • en  caption
  • en  headline

<Comunicació empresarial > Comunicació > Publicitat > Creació > Redacció>

Definició
Frase que encapçala un anunci imprès i que té la funció fonamental de cridar l'atenció del receptor, seleccionar el públic objectiu al qual s'adreça el missatge i estimular a llegir la resta de textos de l'anunci.