Back to top
Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  inflable, n m
  • es  hinchable
  • fr  gonflable
  • fr  structure gonflable
  • en  air inflatable
  • en  inflatable

<Comunicació empresarial > Comunicació > Publicitat > Mitjans > Mitjans publicitaris>

Definició
Suport publicitari utilitzat en la publicitat exterior i en la publicitat en el punt de venda consistent en un element fet de material plàstic que, en injectar-hi aire o un altre gas, pren volum i adopta una forma determinada, generalment una reproducció gegant d'un producte.