Back to top
bescanvi per programa bescanvi per programa

Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  bescanvi per programa, n m
  • es  bartering
  • fr  bartering
  • fr  contrat-échange
  • fr  troc publicitaire
  • en  barter
  • en  bartering

<Comunicació empresarial > Comunicació > Publicitat > Mitjans > Mitjans publicitaris>

Definició
Modalitat publicitària en què l'anunciant, a canvi de la cessió gratuïta de temps publicitari, finança o produeix un programa de ràdio o de televisió, generalment concebut en funció de les seves necessitats de comunicació.