duplicació d'audiència
duplicació d'audiència
La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:
TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1
Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.
- ca duplicació d'audiència, n f
- es duplicación de audiencia
- fr duplication d'audience
- en audience duplication
<Comunicació empresarial > Comunicació > Publicitat > Mitjans>
Definició
Acció d'una persona de l'audiència d'entrar en contacte amb diferents suports publicitaris més d'una vegada.
Nota
- 1. La duplicació d'audiència fa referència de forma genèrica a totes les variants que pot adoptar el concepte, independentment del nombre d'impactes rebuts per cada persona: dos (duplicació), tres (triplicació), etc.
- 2. Per extensió, també s'anomena duplicació d'audiència el conjunt de persones que han entrat en contacte amb diferents suports publicitaris més d'una vegada.