Back to top
departament creatiu departament creatiu

Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  departament creatiu, n m
  • es  departamento creativo
  • es  departamento de creación
  • fr  service création
  • en  creative department

<Comunicació empresarial > Comunicació > Publicitat>, <Comunicació empresarial > Comunicació > Publicitat > Creació > Direcció d'art>

Definició
Departament d'una agència de publicitat encarregat de l'elaboració d'estratègies creatives, de la conceptualització i creació d'accions o campanyes publicitàries, promocionals, de màrqueting directe, etc., i de la supervisió de la producció.

Nota

  • En algunes agències, el departament creatiu també s'encarrega de la producció del material publicitari.