departament creatiu
departament creatiu
La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:
TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1
Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.
- ca departament creatiu, n m
- es departamento creativo
- es departamento de creación
- fr service création
- en creative department
<Comunicació empresarial > Comunicació > Publicitat>, <Comunicació empresarial > Comunicació > Publicitat > Creació > Direcció d'art>
Definició
Departament d'una agència de publicitat encarregat de l'elaboració d'estratègies creatives, de la conceptualització i creació d'accions o campanyes publicitàries, promocionals, de màrqueting directe, etc., i de la supervisió de la producció.
Nota
- En algunes agències, el departament creatiu també s'encarrega de la producció del material publicitari.