Back to top
Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  distribució, n f
  • es  distribución
  • fr  distribution
  • en  distribution

<Comunicació empresarial > Comunicació > Disciplines relacionades > Màrqueting > Distribució i venda>

Definició
Conjunt d'activitats destinades a portar físicament els productes fins al consumidor, que comprèn fonamentalment l'elecció dels canals de distribució i els intermediaris, la localització i dimensió dels punts de venda, la logística, les accions de marxandatge, i l'administració i el finançament necessaris per dur-la a terme.