Back to top
Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  barrera d'entrada, n f
  • es  barrera de entrada
  • en  barrier to entry
  • en  entry barrier

<Comunicació empresarial > Comunicació > Disciplines relacionades > Màrqueting > Producte>

Definició
Factor d'índole tècnica, legal, econòmica, política, etc., que dificulta o impedeix l'entrada d'una empresa en un sector d'activitat.

Nota

  • Són exemples de barreres d'entrada les grans inversions de capital, les economies d'escala, l'accés als canals de distribució, les patents, els requisits legals, etc.