investigació del consumidor
investigació del consumidor
La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:
TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1
Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.
- ca investigació del consumidor, n f
- es investigación del consumidor
- en consumer research
<Comunicació empresarial > Comunicació > Disciplines relacionades > Màrqueting > Investigació>, <Comunicació empresarial > Comunicació > Disciplines relacionades > Màrqueting > Consum>
Definició
Investigació sobre les característiques dels consumidors en relació amb un producte o una marca, que estudia les necessitats, la motivació de compra, els frens, les inhibicions, el comportament del consumidor, la percepció que el consumidor té del producte o de la marca, etc.