investigació de màrqueting
investigació de màrqueting
La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:
TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1
Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.
- ca investigació de màrqueting, n f
- ca investigació comercial, n f sin. compl.
- es investigación comercial
- es investigación de marketing
- en commercial research
- en marketing research
<Comunicació empresarial > Comunicació > Disciplines relacionades > Màrqueting > Investigació>
Definició
Investigació l'objectiu de la qual és la recerca, recollida i anàlisi sistemàtica de la informació rellevant per al desenvolupament de la funció de màrqueting, com ara informació sobre el mercat, els productes, els preus, la distribució, les vendes, els consumidors o la publicitat.