Back to top
investigació de màrqueting investigació de màrqueting

Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  investigació de màrqueting, n f
  • ca  investigació comercial, n f sin. compl.
  • es  investigación comercial
  • es  investigación de marketing
  • en  commercial research
  • en  marketing research

<Comunicació empresarial > Comunicació > Disciplines relacionades > Màrqueting > Investigació>

Definició
Investigació l'objectiu de la qual és la recerca, recollida i anàlisi sistemàtica de la informació rellevant per al desenvolupament de la funció de màrqueting, com ara informació sobre el mercat, els productes, els preus, la distribució, les vendes, els consumidors o la publicitat.