Back to top
Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  benchmarking [en], n m
  • es  benchmarking
  • es  evaluación competitiva comparada
  • fr  balisage
  • fr  étalonnage concurrentiel
  • fr  évaluation comparative
  • fr  jalonnement
  • fr  parangonnage
  • en  benchmarking

<Comunicació empresarial > Comunicació > Disciplines relacionades > Màrqueting > Investigació>

Definició
Comparació dels productes, els serveis, els procediments, etc., d'una empresa amb els del líder de mercat per a analitzar-ne les diferències i definir els plans necessaris per a acostar-s'hi o intentar de superar-lo.