Back to top
departament de mitjans departament de mitjans

Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  departament de mitjans, n m
  • es  departamento de medios
  • fr  service médias
  • en  media department

<Comunicació empresarial > Comunicació > Publicitat>, <Comunicació empresarial > Comunicació > Publicitat > Mitjans>

Definició
Departament d'una agència de publicitat encarregat de la planificació de mitjans, de la selecció i compra d'espai i temps publicitaris en els suports i del control de l'execució de les ordres d'inserció.

Nota

  • Hi ha anunciants que compten amb departament de mitjans propi.