departament de mitjans
departament de mitjans
La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:
TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1
Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.
- ca departament de mitjans, n m
- es departamento de medios
- fr service médias
- en media department
<Comunicació empresarial > Comunicació > Publicitat>, <Comunicació empresarial > Comunicació > Publicitat > Mitjans>
Definició
Departament d'una agència de publicitat encarregat de la planificació de mitjans, de la selecció i compra d'espai i temps publicitaris en els suports i del control de l'execució de les ordres d'inserció.
Nota
- Hi ha anunciants que compten amb departament de mitjans propi.