Back to top
Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  supermercat, n m
  • es  supermercado
  • en  supermarket

<Comunicació empresarial > Comunicació > Disciplines relacionades > Màrqueting > Distribució i venda>

Definició
Establiment comercial de venda al detall en règim d'autoservei, amb una superfície de venda organitzada en seccions superior als 400 metres quadrats i inferior als 2.500 metres quadrats, que ofereix un assortiment de productes de consum habitual, predominantment d'alimentació, neteja i perfumeria, i de manera complementària articles tèxtils i de basar.