document administratiu electrònic
document administratiu electrònic
La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:
CATALUNYA. DEPARTAMENT DE GOVERNACIÓ I RELACIONS INSTITUCIONALS; TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Terminologia bàsica de l'administració electrònica i els processos [en línia]. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 2014. (Diccionaris en Línia)
<http://www.termcat.cat/ca/Diccionaris_En_Linia/170/>
- ca document administratiu electrònic, n m
- es documento administrativo electrónico, n m
- fr document administratif électronique
- en electronic administrative document
<Administració electrònica i processos > Procediment administratiu>
Definició
Document electrònic emès per una administració pública en el desenvolupament de les seves funcions, que incorpora una o més signatures electròniques i una marca de temps, si la naturalesa del document ho requereix.
Nota
- Un document administratiu electrònic que contingui actes administratius que afecten drets o interessos de particulars s'ha de conservar en el format del document original o en qualsevol altre que permeti reproduir-ne la informació, i s'ha d'assegurar la possibilitat de traslladar-ne les dades a altres formats i suports que hi garanteixin l'accés mitjançant diverses aplicacions.